Snyftis

"Live today for your tomorrow!"

How can love be this beautiefull?!

Kategori: Korv m. Bröd

Sitter och lallar framför datorn och väntar, antar jag, på att klockan ska bli lite innan 13.. Börjar skolan idag först 13:15, så man kan säga att jag har en suverän start på nya halvåret med skola! Vill inte alls tillbaka till skolbänken än, men jag antar att vissa saker inte går att undkomma..
Har iafl bestämt mig för att försöka utvecklas ännu mer under 2012 som fotograf, och jag måste ta tag mer i pluggandet! Innan jul hade jag en svacka där jag bara inte orkade. Men jag antar att jag aldrig går ut skolan om jag inte kämpar på. Ska fråga fotolärarna på fredag om jag kan få gå ned i studion igen och ta om mina studiobilder. Osså måste jag komma på vilken bild jag ska ta på mig när jag var liten, och göra om igen nu - alltså fota mig nu, men liknande kläder och bakgrund. Bakgrunden går lätt att redigera, vilket är awsome. Men att hitta en bild jag enkelt kan efterlikna.. nja inte riktigt lika lätt :P

Och om det är fler än Marre och Bella som har tips om studiofotografering, KOMMENTERA! Jag SKA lyckas denna gången :P Måste få till ljusare bilder (mer ljus i lokalen) och inte så oranga bilder. Punk. Slut.

Kommentarer

  • bella säger:

    Svar inte roligt egentligen. men jag är helt avtrubbad när det gäller dörr och blod. (min förra lärare tror att jag ska bli massmördare för förut målade jag bara bilder med blod i, lol)



    tröjan är myyyes. får lägga upp en till bild på den

    2012-01-11 | 07:24:36
  • Anonym säger:

    dörr wtf? *död

    2012-01-11 | 07:25:00

Kommentera inlägget här: