Snyftis

"Live today for your tomorrow!"

Lättnaden när du märker att allt kanske inte är över.

Kategori: Korv m. Bröd

Alltså, kan ni fatta vad jag hoppade av glädje nyss!?
Trodde att alla de finaste bilderna på vovvarna var borta (de från strax innan årsskiftet), och nu hittade jag dem på mammas dator! Tänk att jag hade glömt att jag lagt bilderna där! GLAD!!!!
Trodde de var borta för evigt.. Tack fotoläxa som gjorde att jag kollade igenom mammas dator! xD

Nämligen så att vi har en redovisning imorgon för våran "fotohistoria". Letade gamla bilder tagna av mig, från slutet av 2008 när jag började fota. Klickade på fel mapp, och VIPS - Där låg mina bilder som jag nästan gråtit för att jag hade misst! De bilder jag är som mest nöjd över, som är tagna under vintertid. Tack läxa!!!!

*Hoppar ut från bloggen av glädje*

Juuuuste.. idag hade vi första bildlektionen också! Läraren var SOFT som bara den! Han kunde stå där och prata om vad vi ska göra under kursen, och helt plötsligt började han prata om Rödluvan och vargen. Visste ni att egentligen var det 3 varjar?! Och de typ voldtog nästan rödluvan. Höhö.. egentligen skulle hon vänta på jägaren alltså, men hon valde lite mer "naugty" boys, och drog med sig vargarna in i en buske... Hahaha trodde inte det var sant först, men aa xD De gjorde iafl om den för att det var lite för "porrigt" typ xD De ändrade budskap helt enkelt..

Kommentarer

  • marre säger:

    Åååh!! :D VISA NU DÅ!! :D



    hahahah rödluvans historia låte ju barnvänlig ;D

    2012-01-28 | 18:18:25
    Bloggadress: http://marleen.blogg.se/

Kommentera inlägget här: