Snyftis

"Live today for your tomorrow!"

Pudel Valpar is the shit!

Kategori: Korv m. Bröd

Tjolahopp!
Idag har jag gjort något super kul :D För er som inte läste rubriken, kolla igen ;)
Jag har hälsat på pudelvalpar! :D Så gulliga! Och de skulle hela tiden snutta på fingrarna :P
Valparna var ca 5-6 veckor, och har just börjat få tänder, så ni kanske kan fatta att man gärna inte hade fingrarna i munnen på dem ;) Vilken tur det känns som att jag har.. har klappat valpar 3 ggr i sommar :D Alltså hos olika uppfödare :P Lite awsome eller ;)
Hoppas kunna fota många valpar denna sommar. Så bor ni i östersund, och ska ta valpar - jag ställer gärna upp och fotar! Helst utomhus bilder tar jag. :D :D

Tror faktiskt att jag ska ta och göra lite reklam hos olika uppfödare att jag kan fota valpar för en liten slant. Alla bilder är digitala. Who knows..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: