Snyftis

"Live today for your tomorrow!"

Underbara Farmor

Kategori: Korv m. Bröd

Idag har jag hunnit ganska mycket kan jag säga!
Först har jag varit på stan och köpt en ny bh, samt en påse ansiktsmask. Behövs mot de jobbiga grejjerna i ansiktet vid namn FiNnAr! ush vad man kan hata en grejj i ansiktet mycket! Hade Adam som sällskap under dagen ;) Bra att man har en kille som inte har så mycket emot att följa på stan :P Eller så ljuger han och hatar det igentligen (?) :O
Efter stan blev det att åka till pappa där farmor väntade på mig. Det var första gången hon träffade Adam, och jag fick godkänt i val av kille ;) Skönt! Annars vet jag inte vad jag hade gjort... SKOJJAR! :P Roligt att träffa farmor igen, då det var mer än ett halvår sedan sist. Saknar att knappt träffa henne.. men när körkortet är taget (och jag tagit mig i kragen och börjat övningsköra ordentligt :$) så ska jag hälsa på henne då och då! Farmor är faktiskt en person jag träffar för sällan, och hellre träffar iafl minst en gång i månaden. Hon är ju trots allt min farmor!

Sedan drog vi med oss brorsan ante och "brorsan" Jimmy på donken, och åt en blandning av lunch och middag :P Klockan var runt 3-4 när vi kom dit :P
Efter detta har vi hunnit vara hos mig ett tag, varit hos Adam, och varit hos mig igen, och nu ska vi typ "lana" hos Adam :P Han "tvingade" mig att ta med mig datorn xP

Och nu är det nog med text börjar jag märka.. tror inte att ngn kommer att läsa detta ändå ^^' Jag gillar bara att skriva av mig ;) och då jag inte använder min dagbok, är detta ett bra sätt att skriva om allt från himmel och jord!

Kommentarer

  • marre säger:

    HAHA bra att du fick godkänt dåå ;)



    JAG HATAR OCKSÅ FINNAR SÅ DE BORDE UTROTAS!

    2012-01-07 | 22:47:31
    Bloggadress: http://marleen.blogg.se/

Kommentera inlägget här: