Snyftis

"Live today for your tomorrow!"

Why is it so annoying!?

Kategori: Allmänt

Hatar verkligen att vara förkyld. Idag har jag mest suttit hela dagen, då jag så fort jag rest mig fått värre huvudvärk än vad jag hade när jag satt ned. Får detta då jag är tept i näsan, och detta påverkar huvudet. Ett tag kändes det som att hela huvudet skulle sprängas, då jag kände av tryck runt hela huvudet, och i öronen. Huvudvärken ligger fortfarande och smyger. Som tur var har jag min sköna säng.
Näsan? Vad kan man säga om den? hm.. Jo den är antingen rinnig, eller helt tept. Och jag kan inte sitta och spreya näsan hela tiden bara för att den tepper, och jag gillar inte att springa å snyta mig hela tiden bara för att det rinner. Jobbigt? Ja ^^' .. But don't feel bad for me.. Jag älskar bara att skriva av allt som är i huvudet typ :P

Ajja.. jag ska kolla om mamma har loggat skype, då hon sa att hon skulle vara inne vid den här tiden. Är hon inte online, går jag och duschar, och sedan blir det hopp i säng för lite film, och sedan natti natti. Vill gå på skolan imorgon så gärna -.- men för det vill jag helst vara frisk..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: