Snyftis

"Live today for your tomorrow!"

Fäviken Game Fair

Kategori: Allmänt

Ja, då har jag haft lite lust att sätta mig framför datorn då. Vilket inte upprepas så ofta när man har främmande! ;)
I lördags kväll kom Kerstin och hennes "guube" Ingemar hit enda ifrån Gotland! Tänka sig att de offrar solen för att få se fjäll för första (?) gången.. :/
Iafl. Vi har varit till Åre (besökte Copperhill, och drack latte! ;)), samt Fäviken Game Fair!! Otroligt rolig "familje-tradition" som  jag helt klart kommer fortsätta gå på! Massor av roliga grejjer var det där, men roligast var ju "hund-torget" där massor av hund aktiviteter pågick. Vi låter oredigerade bilder tala åt oss!
Bilderna är inte redigerade elr något, så därför kan vissa vara lite utzoomade - brukar fixa lite närmre bild i photoshop. Me de beskriver Fäviken iafl väldigt bra ;)
Idag har vi varit på Loppis och druckigt kaffe i badhusparken, nere vid sjön alltså för er som inte visste. Imorgon kanske det bär av mot platsen där jag växte upp och lärde mig gå samt prata.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: