Snyftis

"Live today for your tomorrow!"

I'ÄM BACK!

Kategori: Pojkvännen och Jag

För er som inte visste, så är jag nu hemma! Kom hem igår eftermiddag/kväll efter en lång biltur (ca 9 timmar).
Veckan har varit fullspeckad som säkert många vet, och jag är än lite trött. Sov till 12 idag ;). Ganska ovanligt för mig.. Har inte fått mycket gjort idag, men har iafl hunnit redigerat bilderna från där nere, så dem hittar ni på min hemsida om ni vill kika lite på dem ;). Samlade allt där i ett och samma album.
 
Tack återigen till Marre & Bella för en underbar dag på liseberg! Och en rolig dag med Bella på Skara ;) Äntligen har vi träffats, och jag längtar så till nästa sommar! ;D Då invarderar vi Skåne bella!!! XD Marre se upp..
 
Nej, nu känner jag hur trött jag är, och kommer säkert vilja ändra något i detta inlägg imorgon bitti.. Bla bla bla..
KÄÄÄR i denna ursnygga häst!!!
Hade Gött!!!
Tösa satt i fjösa å sket.. höhö :3

Kommentarer

  • marre säger:

    Hahaah!
    Jag ska skaffa mig ett par vikingar som jag ställer vid skånegräsen tills dess! ;D
    Nejdå! Jag hoppas verkligen det blir något så att ni kommer hit nästa år :D Hade varit fantastiskt!

    Snygg tinker! :D

    2012-07-22 | 16:37:37
    Bloggadress: http://marleen.blogg.se

Kommentera inlägget här: