Snyftis

"Live today for your tomorrow!"

I'm not a piece in their game

Kategori: Pojkvännen och Jag

Då är det söndag kväll, och imorgon början första dagen utav 2 som är mina sista jobbdagar. Sedan har jag jobbat klart. Freakin' awesome :) Dock så gillade jag det här jobbet pretty much, så ska nog söka "vikarie" jobb där :P Vi får se.
Annars så har denna helgen varit skön och allt. Varmt var dag (typ 21 grader i solen idag :P) så jag har haft chans att sola och lite allt möjligt. Har även varit hos dem med labbarna, så jag satt och snackade hund ganska länge. Vi gick även en tur i skogen med den enda hanen, osså sparkade vi boll med hundflocken ;) Labben är en så otroligt snäll ras, och de bara älskar att få vara med :P
 
Men iafl. Blir lite dåligt uppdaterat här, men det är endast för att jag aldrig är inne på datorn nästan :P Jag jobbar, är med adam, sover, äter och är med familjen. Datorn får inte riktigt plats när man har fullt upp ;)
En bild som ljusar upp min frånvaro :P
Sööt apa!?! :D
 
Men nu ska jag ta mig en dusch, och göra mig i ordning för sängen! Imorgon jobbar jag 8-15 så jag må vara pigg då ;) Ha en trevlig fortsatt kväll!

Kommentarer

  • erica säger:

    Labbarna äör ju mysiga, vi funderar på att låta nästa valp bli en labbe.... Fast vi funderar ju på en massa olika raser förvisso :P

    Svar: Ja de är super mysiga! ;) Min pojkvän kanske ska bli fodervärd nästa sommar till en, om pricktesten inte visar att han reagerar för mycket. Vi älskar ju båda hundar, så självklart vill vi ha en ;)Det blir alltid så att man funderar på en massa! :P
    Emilie Andersson

    2012-07-04 | 21:10:04
    Bloggadress: http://biche.blogg.se

Kommentera inlägget här: