Snyftis

"Live today for your tomorrow!"

Uddevalla - Liseberg

Kategori: Allmänt

Tjoho, lyckades fixa lite internet vilket är otroligt gött :)
Sitter i Adams farföräldrars kök just nu och känner den otroliga doften av jordgubbar, som just blev deckorationer på Adams tårta, som hans farmor stått och bakat. Inget klår den lukten.
 
Igår var det Liseberg för hela slanten, och jag träffade mina otroligt underbara vänner Marleen och Isabella! :) Jag hade otroligt kul, och hoppas att de hade det också såklart! ;) Adam, Jocke samt Jesper var även med, men när vännerna hade kommit dit spenderade jag mer tid med dem, då detta var en otrolig chans att äntligen träffas på riktigt, och inte bara chatta/prata via skype hela tiden dag ut och dag in. Vi åkte ALLT. Till och med AtmosFear, vilket jag lite ångrade när vi satt där längst upp med dinglande ben.. Men jag han inte ångra mig länge innan maskinen som höll i själva "stolarna" släppte oss i fritt fall, och vi störtade mot marken i världens fart - och skrik.
Sedan blötte vi alla ned oss rejält i Colorado och FlumRide. Jag gick med "nedkissade" byxor hela dagen tack vare sistnämnda. Fick nämligen sitta längst fram i Flum Ride utan poncho osv, och självklart var världen inte snällare än att den lät mig få en rejäl dusch.. Så gick det med att möta marre och bella torr i kläder & hår. De må ha trott att jag gillar "blöta" stilen ;)
Kvällen kom, och jag insåg att jag glömt p-pillrerna i bilen.. Så vi fick säga hejdå utan att åka ett sista åk tillsammans. Tur var väl det, för alla var otroligt trötta, och adam som verkade mest trött var tvungen att köra. Så hade vi varit längre där hade han kanske varit ännu tröttare.
 
Tyvärr fick jag inga bilder på mina vänner, men det gör mig inget - de har filmat, så kanske blir det ngn print bild där ifrån.
 
På fredag blir det skara sommarland/vattenland och då ska även bella med.
Hade gött!

Kommentarer

  • marre säger:

    Jaa, så synd jag inte ska med till skara :/ Hade varit roligt..! Men vi träffas väl förmodligen igen nästa år eller något ^^

    Btw, inte fritt fall, jag har du redan förklarat detdär! ;D
    //nörden

    2012-07-12 | 00:56:25
    Bloggadress: http://marleen.blogg.se

Kommentera inlägget här: