Snyftis

"Live today for your tomorrow!"

It's still running in your veins!

Kategori: Allmänt

Solen tittar just fram, när jag var på väg att skriva att här uppe i östersund har vi världens sämsta väder, och det bara är grått och trist, eller så regnar det. Men dåååå kom solen fram.
Funderar för övrigt på att ta mig lite lunch, och sedan fortsätta skriva på Varg Regn. Hoppas även att bella kan börja skissa snart på en framsida. Har jag en bild på hur båda ser ut, blir allt så mycket lättare. Visst, jag har själv gjort karaktärerna - men med en bild blir allt så bra! :)

Nej nu ska jag käka något enkelt, och sedan skriva :)
(Ni som undrar vad jag skriver, får vänta lite längre. Vill skriva klart allt och få det genomtittat av en svenska lärare innan jag ger ut detaljer.)

“Livet är fullt av gåtor och svar.

Oftast är det svaren vi vill ha,

men tänkt om vi kunde glädjas lika mycket,

åt gåtan?” - Emilie Andersson



hAdE götteli-gött-gött :)

Kommentarer

  • marre säger:

    Shiiit vad länge sen jag var inne på din blogg senast!! :s piiinsamt!

    Vad klok du är ;)

    2012-07-08 | 17:17:17
    Bloggadress: http://marleen.blogg.se

Kommentera inlägget här: