Snyftis

"Live today for your tomorrow!"

Klippt håret..

Kategori: Allmänt

Sprang ned på stan så fort jag fått resultatet om betyg i Bild (GLAD!) och gick till en Thailändsk frisör. Hon hade drop-in, och hade tid för mig på en gång. Så det var bara att sätta sig ned och säga vad man ville ha för frisyr! Ni förstår väl att jag klippte av mig allt?...
NOT! Tog några cm på luggen (kanske 5 cm?) och toppade resten av håret. Nu känns det fräscht och allt! :D
Tyvärr var inte hennes svenska så bra i alla lägen, så jag missuppfattade ganska mycket xD Satt mest och nickade :P Helt plötsligt hade jag alltså gått med på att hon skulle platta mitt hår.. höhö.. jag gör aldrig det :P. Men det blev bra, och endast 230 spänn betalade jag! :) Är du "student" så får du nämligen 60kr rabatt :P Så billigt, och bra at the same time! ;)

(drog fram luggen för att ni skulle se hur det ser ut :))

För er som kanske är liite intresserade av hur det gick med perspektivuppgiften, kan jag säga 3 tummar upp :) Han gillade den otroligt mycket, och här har jag gått och oroat mig för att den såg ut som fan xD

Kommentarer


Kommentera inlägget här: