Snyftis

"Live today for your tomorrow!"

Sommarjobb

Kategori: Allmänt

Nu är en vecka över av mitt sommarjobbande, sedan har jag bara 1 hel vecka och ca 2 dagar kvar. Kommer nämligen jobba 7 timmar varje dag, för att jobba in några dagar :)
Men veckan är över, och nu ska jag bara ta det lugnt och sova ut ordentligt. Har somnat mellan 11 och 12 varje dag, och gått upp fem i 7. Sedan jobbat bland skrikande barn i 7 timmar varje dag. Det tar på en, men jag står ut :). Roligt faktiskt att leka med småungar, då jag är lite barnslig av mig :P.
 
Men iafl. Imorgon firas midsommar - och den ska firas hos Adam. Skulle först vara hemma, men ville vara med honom - så jag följde med dit istället :P. Innan det ska vi även iväg på kalas, så då blir det kanske lite tårta, och MYCKET labbar att klappa :D. Älskar verkligen labbar :).
Men men, nu ska jag sluta tjata, och tänka på de fina fluffbollarna till kanin som bella just visade. DE VAR SÅ SÖÖÖTA! :3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: