Snyftis

"Live today for your tomorrow!"

Early Home

Kategori: Allmänt

Kom hem tidigt hem idag, hade bara Engelska = OTROLIGT gött!

Lyckades få till mitt hår lockigt i morse (sov med inbakad fläta inatt) men tyvärr la lockarna sig på skolan, och sedan så var de helt borta när jag kom hem. Även fast jag hade hett i havssalt som brukar funka.. Men men.

It looket like this:
Copyright Emilie AnderssonCopyright Emilie AnderssonCopyright Emilie Andersson
(ni fick en där jag ler också, ovanligt ;))
Jag valde även - som ni ser - att inte redigera bort mina finnar ;)

Kommentarer

  • isa säger:

    hahah älskar din mysterious blick på första bilden :D<3 snygg

    2012-05-14 | 13:24:41
  • bella säger:

    svar true TURE. fast jag gillar att de va rakt framifrån & mer inzoomat. jaja. alla va fina :)

    2012-05-14 | 13:41:05
    Bloggadress: http://wolfhearts.blogspot.com

Kommentera inlägget här: