Snyftis

"Live today for your tomorrow!"

Klassdag

Kategori: Allmänt

Idag var det klassdag på skolan, så min härliga klass mötter i parken nedanför stora kyrkan och fikade samt spelade kubb. Kan säga att jag inte spelat Kubb sedan jag var 12 år, så det var lite att ta igen!
Mitt lag vann ju iafl (obviously.. :P) och det kändes lite så här småhärligt :P Vi var uppdelade i 6 olika lag, på 3 olika "planer". Tyvärr blev det ingen riktigt turnering, så vi vann bara över 1 lag.. Not so proud anymore :3

Men nu ska jag gå ut och träna lite agility med hundarna tror jag ;) Glöm för guds skull inte att kolla på filmen som jag lade upp i förra inlägget. Skänk gärna lite pengar också! Jag ska göra det så fort jag fått nya pengar på mobilen - alltså så fort jag varit in på internet banken och laddat den ;)

Ha en fortsatt trevlig dag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: