Snyftis

"Live today for your tomorrow!"

Bågskytte

Kategori: Allmänt

För er som inte känner till min (och även Adams) nya hobby, så skjuter vi pilbågen 1-3 gånger/vecka. Otroligt skönt tycker jag då jag bygger upp muskler som bara legat och dallrat. Men jobbigt samtidigt då min kropp är så pass otränad, att nu börjar jag känna av allt.
Dels har jag för korta ryggmuskler längst ned på ryggen. Grett?
Använder muskler/ngt annat mellan skulderbladen som jag aldrig känt av innan, vilket ger mig lite smärta där samt träningsverk.
Samt vanlig träningsverk i armarna. Men hey, jag gillar bågskytte så inte ska man klaga. :) Älskar verkligen alla kommentarer man får så man kan förbättra sig, och ibland även lite tävling som adam och jag har sinsemellan. ;)
Varför tog jag upp detta nu? Är på min enda lektion för dagen, och har inget att göra på den ;) Är klar med uppgiften, och ska redovisa i slutet av lektionen -.- Ingen annan är klar typ..
Ngn som kan roa mig med sms? Välkommen isfl ni som har numret ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: