Snyftis

"Live today for your tomorrow!"

Sick

Kategori: Allmänt

Då var man hemma från en dag på skolan. Nöjd med dagen, bara lite sur å sånt då jag är förkyld - må snyta mig hela tiden, eller stå ut med huvudvärken. Samtidigt i morse hade jag svinont i magen så jag höll på att avlida, vilket var jobbigt. Men medicinen ska snart köpas. Måste bara veta vad sjutton den kostar.. har ganska lite med pengar just nu. Linser ska köpas, studentmössan betalas - osså har jag skaffat abonnemang då jag snart får en ny mobil. Allt sammanfattas i att; jag måste bli frisk samt skaffa mig ett jobb. Bara att börja skriva ett nytt cv! Funderar på att söka på Coop Forum, sedan vet jag ej. Förslag?

Tillbaka till början. Dagen har varit bra då jag - trots mina smärtor och allmänt borta i huvudet - lyckades få ett mvg på webbdesign provet. Var bombsäker att jag bara lyckats få några enstaka poäng, men visade sig att jag var 1p från max -.- Så kan det gå.. kanske ska fortsätta tro att jag får sämst betyg? x'D
Sedan hade jag en lyckad redovisning. Läraren verkade förstå vad jag hade tänkt när jag gjorde mitt cd omslag, hoppas på ett g iafl där :)
 
Och nu sitter jag här i Adams säng vid hans dator och gör nada. Cyklade hit i regn, så är genomblöt och fryser ordentligt även fast jag sitter under 2 täcken och har satt på mig torra kläder. Jobbigt.. Och inge bra för min förkylning.
 
Men nu ska jag sluta gnälla å hitta på något vettigt. Sannorlikheten att någon orkar läsa allt ovanstående är 25%. Höhö..hö..
(random bild jag tagit :3 bara för att göra inlägget liiiite roligt.)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: