Snyftis

"Live today for your tomorrow!"

Sjuk - as you may know

Kategori: Allmänt

Som de flesta kanske fattat (iafl ni som går i min klass mm.) så är jag sjuk.
Cyklade hem i spöregn med en liten liten förkylning, vilket gjorde det hela värre. När jag vaknade upp nästa morgon kunde jag inte andas med näsan, och min huvudvärk bultade. Så körde torsdagen hemma, sov faktiskt hela dagen - klev upp bara för att ta ny huvudvärkstablett. Sedan tänkte jag först gå på skolan idag men mår fortfarande ganska piss. Näsan må snytas hela tiden, så jag springer mellan tv soffan och toan kan man säga. Eller så sover jag. Now u know.
Nu ska jag skypa lite till med adam, sedan ska jag trycka av och snart sova. Mår som sagt inge bra, och vill gärna ha tillbaka mitt luktsinne snart..
Hoppas ni andra håller er friska iafl. Jag ska försöka skriva ett cv imorgon då jag inte har annat för mig. Går jag ut pälsar jag på mig rejält, så orkar inte gå ut mycket. bara när jag ska hämta posten, eller måste rasta hundarna :P
Hade gött.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: