Snyftis

"Live today for your tomorrow!"

Strike with the strongest hand, Search from the sharpest eye

Kategori: 3D

...Pull from the greater - Side of your mind.
 
Tjo! Sitter på skolan och renderar film 1 av 3! Det tar en evighet, och datorn har bestämt sig för att bara rendera 563 frames av 700st :P Så vi får ha ett litet samtal senare han och jag.. (!)
Iafl så är bloggen ett bra sätt att fördriva tiden på. Har renderat 132 frames hittils, och det har gått 18 minuter, ja det tar nog ett "litet" tag till där ja ;)
Var så glad att jag var klar med min film, men så förstördes allt när jag hörde att vi måste göra 3 olika - alltså har jag gjort en alldeles för lång video, när det skulle ha varit 3 korta typ. Men tror jag ska fråga om man kan dela upp den jag gjort. Vi ska göra flash video med knappar, och jag har filmat från olika vinklar när han gör olika saker, så kanske kan få till det till 3 olika filmer? xD Typ trycker man på knapp 1 filmas det från en vinkel, och han gör en grejj. Knapp 2 så filmas från en annan vinkel osv osv. Smart indeed!?
Oh, uppe i 156 frames nu ;D tiden går fort när man har roligt... eller?
Cool robot som jag har animerat. Han kommer ursprungligen från Turbosquid.com där man kan ladda ned gratis gubbar som denna för projekt där du inte har tiden att göra eget. Har dock byggt in ett skelet i honom, och "scenen" som han står på har jag gjort själv. Sedan är gubbarna som ni ser några som följer med i cinema4d, så de är inte gjorda av mig. Har bara animerat dem a little och fördubblat om och om igen tills jag hade ungefär 100st :P Började med 2 st ;)
 
Nej nu ska jag fördriva tiden på att smsa :)
(juste, nu är den på 194frames ;))

Kommentarer


Kommentera inlägget här: