Snyftis

"Live today for your tomorrow!"

Hata, hata & HATA

Kategori: Allmänt

Ush.
Alltså börjar från början:
Hittade en otroligt snygg balklänning på nelly.com som jag bara måste ha, så jag väntade spänt på att de skulle få in Medium. När de väl fick det så köpte Adam den - då jag var på skolan just då. När jag sedan fick hem dem märkte vi att den var FÖR LITEN. Så vi skicka tillbaka och beställde runt nyår en i Large. Idag fick jag hem denna - jag riktigt hoppade av lycka (det är sant) för att jag äntligen fått klänningen. Testade den, och hade redan när jag skulle dra upp dragkedjan lite problem. Men fick igen den, och då stötte jag på nästa lilla problem.. Min byst ville bara hoppa ur -.- Klänningen är alltså FÖR LITEN i bysten, men bra annars! Tar av mig klänningen och känner mig allmänt deppad. Den ser ju ut att vara perfekt om man kollar på den. Så jag lyfter lite på tyger runt där, och märker att de har hängt tyg över som är större än delen som ska hålla upp bysten! Den är alltså otroligt liten om man riktigt kollar.
Så nu är mitt humör på noll.. Var så glad att jag hade hittat en för bara 543kr, mennu får jag väl hitta en ny :/ Dyrare..
 
Tänk om den hade passat?! :'( Gosh.. önskar att jag bara hade B kupa! Önskedrömmar.. Det var länge sedan jag hade den storleken T_T
*dööör*
 

Kommentarer

  • marre säger:

    Aw stackare! :/ Den var skitfin ju! Liksom, om inte jag redan hade en så hade jag köpt den :P Dessutom så i mitt fall, jag köpte min begagnad i våras... men nu ska vår bal inte vara på ett slott men på något ställe där de flesta då kommer gå till med aftonklänningar o sådär.. som den du köpte på nelly.com... Jag kommer liksom sticka ut från mängden.. otroligt jobbig tanke... fast klänningen är så otroligt fin....

    Lycka till med jakten på klänningar..! Glöm inte titta på blocket.se och så :)

    Ps. Ang. bysten verkar det aldrig vara bra..! Antingen för stort eller för lite... Men slår vi ihop oss så blir det lagom! ;D

    Svar: Din var skitfin, och jag tror det är många som kommer ha "gammaldags" :) För typ alla i min klass visade det sig hade beställt sådana, så tror det är mer än vad man lätt kan tro :)Din klänning kommer vara vackrast! ;D <3

    Hittat klänning hos Parelle i Östersund ;)

    Hahah slår vi ihop dem blir det en mega-byst ;) Så vi delar nog lika mellan oss xD
    Emilie Andersson

    2013-01-05 | 21:49:18
    Bloggadress: http://marleen.blogg.se

Kommentera inlägget här: