Snyftis

"Live today for your tomorrow!"

"Jag ville leka mer med kvinnan som hon försökte dölja inuti"

Kategori: Allmänt

Sitter på skolan och har min lilla 3D kurs som vanligt, där jag försöker rendera ut det sista på min film.
Samtidigt skriver jag på min bok. Är uppe i snart 23 A4-papper, vilket blir lite mer sidor om man krymper till bokformat ;)

Undrar om det finns intresse hos någon att läsa det jag hittills skrivit, samt säga om den verkar spännande eller ej. Kravet är att du måste ha registrerat ett Google konto, så du kommer åt allt, samt att du gillar vampyrer, jätte vargar (ej varulvar) samt kääärlek.!!.
Stämmer detta på dig? Kommentera under där du också uppger din vanliga mail, så att jag kan skicka länken å sådant senare ;)
Blir det flera som vill läsa, så väljer jag ut en. Vi kör helt enkelt för till kvarn, inte för att jag tror att någon skulle vilja ^^'

Å marre, lääääs!!! Det är så mycket nytt sedan du läste sist :)

Kommentarer

  • marre säger:

    ojojooj! :P jag har mycket att ta igen!!
    Du har ju skrivit så mycket som mitt arbete ska bli på! :s helt galet! jag är avis :P

    2013-01-13 | 23:29:58
    Bloggadress: http://marleen.blogg.se

Kommentera inlägget här: